Monday 28 October 2013

MEAL SHAKES SARAPAN TERBAIK UNTUK ANAK ANDA

Asslamualaikum.

Saya terpanggil untuk menulis entri ini bukan hanya suka-suka tetapi lebih kepada berkongsi idea dan pengalaman selagi termampu untuk kenalan blog sekalian.

Sejak kebelakangan ini, sudah menjadi musim jangkitan virus 3 serangkai (demam, batuk & selsema) yang melanda bukan sahaja bayi malah orang dewasa turut menerima tempiasnya.

Sebagai seorang Pengusaha Taska, saya amat susah hati jika virus ini melanda Taska kerana fenomena ini akan merebak seluruh penghuni khalifah kecil di Taska.

Hati mudah saya apabila melihat anak kecil seusia 2 bulan terkena demam, batuk & selsema yang berlarutan yang mana jika tidak dikawal akan memberikan jangkitan kepada paru-paru dan sebagainya.

Oleh sebab itu, ibu bapa dinasihatkan mengambil cuti untuk memantau perkembangan kesihatan kanak-kanak di rumah demi kesejahteraan anak-anak mereka.

Hakikatnya, virus yang melanda ini bukan sahaja terjadi di Taska atau Tadika atau pusat Jagaan semata-mata sebaliknya boleh berlaku di rumah pada bila-bila masa sahaja.

Kesian tengok anak-anak dipaksa menelan ubat-ubatan sedari kecil. Bukankah lebih baik jika digantikan dengan vitamin ataupun supplemen (makanan tambahan) yang banyak membantu mempertingkatkan tahap kesihatan kanak-kanak.

Meal Shakes adalah pilihan terbaik untuk anak anda.



Lihat testimonial di bawah :

Testimonial 1


 

  Testimonial 2

 
 
  Testimonial 3


 Testimonial 4


  Testimonial 5



Jom bertukar! Sudah sampai masanya kita menukar kebergantungan kepada ubat-ubatan kepada si kecil anda. Anda mampu mengubah bagi memastikan kesihatan yang terbaik untuk anak anda.



















Klik di sini untuk melihat senarai harga.







No comments: