Saturday 14 September 2013

HARGA PRODUK SHAKLEE

Pada pendapat saya harga yang telah ditetapkan oleh bahagian pemasaran adalah sangat berbaloi & berkualiti jika dibandingkan dengan produk lain di pasaran.

Sekali pandang pada harga pertama kali memang rasa agak mahal, tetapi jangan lupa kuantiti dan kualiti yang ada pada setiap tablet. Kenapa saya berkata demikian? Ini kerana kita perlu bahagi jumlah setiap tablet dalam masa sebulan. Mungkin anda terlepas pandang perkara tersebut. Ada setengah produk Shaklee yang boleh digunakan sehingga 2-3 bulan sebelum membuat pesanan semula atau membeli semula produk tersebut.

Memang benar kadangkala harga produk lain yang dijual di farmasi adalah lebih murah tetapi hanya bertahan untuk satu bulan sahaja dan perlu membeli yang baru sedangkan kos tersebut jauh lebih tinggi jika dibandingkan dengan produk Shaklee. Jadi berhati-hati memilih produk suplemen atau vitamin kerana dua perkara utama yang perlu diambil berat adalah isi kandungan dan kepentingan produk selain harga yang ditawarkan mestilah berpatutan dan berbaloi untuk kegunaan dalam jangka masa yang panjang.

Sila rujuk harga Produk Shaklee seperti yang berikut :

No comments: