Thursday 26 September 2013

HADIAH UNTUK ANAK TERSAYANG


KENAPA MEAL SHAKES?

Kebanyakan ibu bapa bekerja dan dengan itu mereka meletakkan anak-anak di bawah pengurusan Taska ataupun pengasuh di rumah. Tetapi berapa ramai ibu bapa yang mengambil berat mengenai menu pemakanan di Taska ataupun di rumah pengasuh? Pernahkan anda sebagai ibu bapa bertanya kepada pengasuh mengenai menu setiap hari anak-anak anda ketika ditinggalkan kepada pengasuh.

Kesibukan tugas di pejabat ditambah dengan faktor yang memenatkan selepas pulang daripada kerja menjadi faktor kita lalai memberikan makanan yang terbaik untuk anak anda. Hasilnya restoran, makanan segera menjadi kunjungan satu famili. Tidakkah anda terfikir anda telah mengajar anak anda untuk menyukai makanan segera yang mengandungi kadar kolestrol yang tinggi dan memberikan kesan yang kurang baik kepada perkembangan anak anda.

Apakata selepas anda membaca entri saya ini akan membuatkan anda jatuh cinta kepada produk Shaklee dan memberikan Meal Shakes untuk simanja anda. Harga yang sangai berbaloi dan tinggi khasiat selain meningkatkan kesihatan anak anda. Jom kita lihat apa yang menarik dan istimewanya Meal Shakes jika dibandingkan dengan supplemen (Makanan Tambahan) lain yang di jual di Farmasi.

No comments: